Laboral Ciudad de la Cultura

HOY MARTES 19 DE MARZO

Suscríbete a nuestra newsletter

Laboral Mesa de Trabajo
Pasaporte Cultural
Vamos Laboral
Laboral Cineteca
app movil

AGENDA

Mare Ludum

Vamos a imaginar!

VAMOS A IMAGINAR! MARE LUDUM: EL MAR

Sábado 21 de abril de 2018, 16:30 h.
Punto de encuentro: Recepción de la Laboral 15 min. antes del inicio del taller

Programa de talleres, Vamos pequeñinos!


La natura nun para de sorprendenos, too ye mirar ya experimientar. ¿Vienes a probalo? A travies d´una riestra de xuegos vamos adientranos nos misterios de la mar, vamos conocer dellos protagonistes y los medios nos que viven. Y pa finar vamos resumilo too n´una manualidá muy natural.

 

Impartido por:

Trebeyos (colabora Dirección General de Planificación Lingüística).

 

Trayectoria:

Trebeyos son un grupu d´animadores socioculturales, educadores, artesanos y biólogos que comparten un interés común polos xuegos antiguos y les sos sociedaes. Trabayen de manera sostenible pa que la xente esfrute de los retos físicos, intelectuales y sociales que planteguen les actividaes cotidianes d´estes cultures. Xuegos en fiestes, actividáes educatives en escueles, actividáes culturales en museos, cursos y talleres pa persones adultes y mayores. Ye bien llarga la llista d´actividáes desendolcáes n´estos dos años de Trebeyos.

Taller impartido en llingua asturiana.

Dirigido a: 3 a 6 años.

Taller gratuito previa retirada de invitaciónen la Recepción de Laboral Ciudad de la CulturaCITPA en Oviedo y Centro Niemeyer en Avilés. Para beneficiarse de la gratuidad es imprescindible adquirir al menos un taller de pago. 

Duración: 90 minutos.

Plazas: 20.

Más información: 902 306 600/985 185 860.