Laboral Ciudad de la Cultura

ZONA ESCOLAR

Visites adicionales en Xixón

De siguío propónense una serie de servicios y actividaes alternatives na zona de Xixón bien recomendables pa completar la visita a la Llaboral. Na web de cada recursu, en www.gijon.info y nel documentu pdf de la derecha puede ampliase la información.

 

Parque Arqueolóxicu de la Campa Torres

http://museos.gijon.es

El Parque ye un llugar d'espardimientu y cultura nel que se desarrollen diverses actividaes venceyaes a la conocencia y esfrute del patrimoniu arqueolóxicu d'esti cabu.

 

Muséu del Pueblu D’Asturies

http://museos.gijon.es

El so oxetivu ye caltener la memoria del pueblu asturianu. L'espaciu temporal de les sos colecciones abarca lo que conocemos por sociedá tradicional, una sociedá que se xesta na Edá Media y que llega hasta cásique anguaño.

 

Muséu del Ferrocarril

http://museos.gijon.es

Centru dedicáu al caltenimientu, investigación y espardimientu de la historia ferroviaria d'Asturies. El Muséu ufierta al visitante una amplia visión de la relación establecida ente'l ferrocarril y la historia social, técnica y económica.

 

Villa de Veranes

La visita a los restos arqueolóxicos de la villa romana de Veranes faise al traviés d'un senderu con distintos puntos d'observación que nos averen a les sos estancies. Dalguna d'estes sales caltienen parte de los sos pavimentos orixinales.

 

Termes Romanes de Campo Valdés

http://museos.gijon.es

El Muséu ufierta una visión completa de les termes nel mundu romanu y el funcionamientu ya historia de les termes públiques en Xixón. Amás, permite ver les estancies orixinales de los baños recuperaos nes escavaciones arqueolóxiques.

 

Xardín Botánicu Atlánticu de Xixón

http://botanico.gijon.es

Tomando l'Atlánticu Norte como exa conductora, la visita non solo permite contemplar la flora y vexetación cantábrica, permite tamién contemplar la gran diversidá vexetal que se desarrolla en redol a esti vastu océanu.

 

Acuariu

http://acuario.gijon.es

Ufierta un percorríu per 60 acuarios d'agua duce y salada que dexa conocer al detalle la flora y la fauna de los mares del mundu. Salmones, llondres, esturiones, pingüinos o tiburones toru son dalgunos de los 5.000 animales que pueden vese na visita.

 

Rutes

La Sienda del Ríu la Ñora, la Sienda del Ríu Peñafancia o la Vía Verde de la Camocha son percorríos bien aconseyables pa esfrutar en grupu.

 

Arees recreatives

Xixón dispon na so contorna de les siguientes árees recreatives: Camín forestal Monte Deva, El Pinar-Monte Deva, Granda, Montiana, Picu’l Sol. De bon accesu, toes cuenten colos servicios afayadizos pa completar la xornada.

 

Más información:

www.gijon.info

AGENDA

Ciclo de talleres de lettering

Sábados 19 de enero, 2 de febrero y 9 de marzo de 2019, 11:30 h.

Punto de encuentro: Recepción de la Laboral 15 min. antes del inicio del taller

Ciclo de talleres de lettering

CLUB LECTURA

Sábados 26 de enero, 9 de febrero y 16 de marzo de 2019, 12:30 h.

Punto de encuentro: Recepción de la Laboral 15 min. antes del inicio del taller

Vamos a imaginar! Club de lectura: ¿quién escribió este cuento?

TALLER MANGO

Sábado 26 de enero de 2019, 16:30 h.

Punto de encuentro: Recepción de la Laboral 15 min. antes del inicio del taller

Vamos a imaginar! Taller de dibujo manga

NOTICIAS


El L.E.V. Festival revela los primeros nombres de su 13º edición

[ ]


Los personajes de Masha y el Oso, en el Teatro de la Laboral

[ ]


Antonio Orozco, Dani Martínez y teatro para el público familiar, esta semana en Laboral Ciudad de la Cultura

[ ]