Laboral Ciudad de la Cultura

HOY SÁBADO 01 DE OCTUBRE

Suscríbete a nuestra newsletter

Laboral Mesa de Trabajo
Pasaporte Cultural
Vamos Laboral
Laboral Cineteca
app movil

CENTRO RECURSOS ESCÉNICOS

Laboral Centro Recursos Escénicos

CENTRU DE RECURSOS ESCÉNICOS

El Centru de Recursos Escénicos del Principáu d’Asturies ye un proyectu con sede na Llaboral que tien como oxetivu sofitar la creación y investigación escénica de los profesionales de la rexón, apurriendo recursos materiales y humanos del Teatru de la Llaboral pa la concepción, creación y puesta n’escena de la obra.

El Programa de Residencies, con dos convocatories al añu, forma parte de la so actividá. Les compañíes escoyíes pa esti programa reciben una ayuda económica y cada residencia tien una duración máxima de cuatro selmanes; amás, cada compañía tamién dispón d’un responsable técnicu del equipu del Teatru de la Llaboral pa dar soporte y cobertura mentes ye’l periodu de residencia, y personal auxiliar pa cargar, descargar y mover escenografíes o material.

Amás, Llaboral Ciudá de la Cultura collabora con profesionales de la cultura y el trabayu artísticu emprestando dexando los espacios escénicos del Teatru, del Paraninfu, de les sales d’ensayos (Sala Azul, Sala Mariella y Sala Naranxa) y del plat0 de Llaboral Centru d’Arte coles sos respectives dotaciones técniques pal desenvolvimientu de proyectos artísticos de cualquier mena.

 

 

AGENDA

Del miércoles 28 de septiembre al sábado 1 de octubre de 2022

Jornadas Internacionales de Patrimonio Industrial

Circlassica 2

Del jueves 29 de septiembre al domingo 2 de octubre de 2022

Teatro de la Laboral

Circlassica, el sueño de Miliki

Jueves 6 de octubre de 2022, 20:30 horas

Teatro de la Laboral

LP

NOTICIAS


Los pájaros de Hitchcock, con BS(O) en vivo de Amorante, y los encuentros con las cineastas Meritxell Colell y Konchi Rodríguez, este trimestre en Laboral Cinemateca

[ ]


Circlassica, el sueño de Miliki, en el Teatro de la Laboral

[ ]


Víctor Manuel llenará el Teatro de la Laboral en los tres conciertos que ofrecerá esta semana

[ ]