Laboral Ciudad de la Cultura

HOY VIERNES 29 DE MARZO

Suscríbete a nuestra newsletter

Laboral Mesa de Trabajo
Pasaporte Cultural
Vamos Laboral
Laboral Cineteca
app movil

AGENDA

Vamos a imaginar!

VAMOS A IMAGINAR! XUGANDO COLA TARUSA

Sábado 9 de octubre de 2021, 17:00 horas
Punto de encuentro: Consultar cartelería situada en el Patio Corintio

La tarusa, tamién nomada patefa, ye un xuegu tradicional asturianu de llanzamientu y precisión. Consiste en derribar un cilindru de madre o metal con una ficha o piedra. A partir d´estos requisitos básicos, esiste una bayura innumerable de variantes, dalgunes estandarizaes. Fuera, en principiu, un xuegu ente neños y neñes. Por embargu, como otros xuegos de llanzamientu y precisión (la llave, los bolos, la rana), fízose popular ente´l públicu adultu.

Xugando cola tarusa ye una actividá presentada como un taller desplicativu anque eminentemente práuticu, empobináu a un públicu familiar, col oxetivu de que los más mayores compartan les sos esperiencies colos más nuevos.

 

Impartido por:

Sergio Buelga

 

Trayectoria:

Actor de la Compañía Asturiana de Comedias de Xixón dende 2004. Direutor escénicu de la Compañía Asturiana de Comedias dende 2016. Dramaturgu, guinista y escritor, fundamentalmente, n´asturianu. Monitor d´ociu y tiempu llibre y n´animación sociocultural. Monitor de teatru. Comisariu de la esposición "Compañía Asturiana: 100 años de teatru popular asturianu".

VENTA DE ENTRADAS

Dirigido a: familias con menores a partir de 4 años.

Precio: General: 6 €. Reducido: 5 € para Carnet Escolar (aplicable solo en taquilla) y Club Cultura Asturias hasta el día antes de la actividad.

Venta de entradas: Laboral Ciudad de la CulturaCITPA en Oviedo/Uviéu, Centro Niemeyer en Avilés, 985 969 708 y entradas.liberbank.es.

Duración: 90 minutos.

Plazas: 25.

Más información: 902 306 600/985 185 860.

Nota: las entradas adquiridas no podrán ser cambiadas ni devuelto su importe a no ser que haya incidencias operativas.

Observaciones: taller impartido al aire libre (salvo inclemencias meteorológicas) y en llingua asturiana. Los menores deberán acudir acompañados de un adulto. Tanto adultos como menores deberán adquirir su entrada.

Información Covid-19 y normas para el público asistente a los talleres infantiles en la Laboral