Laboral Ciudad de la Cultura

AGENDA

Amanda y les castañes máxiques

Actividades especiales

VAMOS AL TEATRO EN CASA! AMANDA Y LES CASTAÑES MÁXIQUES DE AMBIGÚ MEDIA BROADCAST

Disponible el 6 de diciembre de 2020, a las 12:00 horas
En el canal de Youtube de la Laboral

 No te pierdas la obra en el canal de Youtube de Laboral Ciudad de la CulturaSolo estará disponible el domingo 6 de diciembre, a partir de las 12:00 horas, y hasta el lunes 7 por la mañana, hasta las 12:00 horas aproximadamente.


Amanda ye una neña que vive cola so madre embaxu′n horru; el so padre morrió y tán pasando munches necesidaes, polo que la única solución que tienen pa poder siguir ye vender l′única pita que-yos queda.

Con esti fin Amanda marcha cola pita pal pueblu, pero nel camín atopa un vieyu misteriosu que-y ufierta camuda-y la pita por unes castañes máxiques. A Amanda paeció-y una bona idea y contenta, tornó pa la so casa.

A la so ma nun-y paeció bien el cambiu, enfadose cola so fía y llanzó les castañes pola ventana fora de la casa. Al otru día, les castañes medraren hasta′l cielu, creció un castañu xixange; al final les casteñes yeren máxiques de verdá. Amanda esguiló pol árbol y llegó a una casona onde vivía la guaxa, una vieya col llombu torcíu que come neños. Amanda enfrentose a ella y consiguió el so tesoru. Tornó pa la so casa, cortó l′árbol que salió de les castañes máxiques, y enxamás volvió a pasar penuries…”.

 

Ficha artística

Testu y direición: Pedro Durán.

Direición de producción: María Eugenia Muñiz.

Repartu: Arantxa Fernández Ramos, Nerea Vázquez y Pedro Durán.

Espaciu escénicu: HO Estudio.

Diseñu de lluces: Alberto Ortiz San Martín.

Selección musical: Katia Aboli.

Diseñu y confección de vestuariu: Azucena Rico.

Diseño gráfico: Sergio Llunik