Laboral Ciudad de la Cultura

HOY JUEVES 28 DE MARZO

Suscríbete a nuestra newsletter

Laboral Mesa de Trabajo
Pasaporte Cultural
Vamos Laboral
Laboral Cineteca
app movil

NOTICIAS

LABORAL CIUDAD DE LA CULTURA

Laboral Ciudad de la Cultura acoge la Gala del XIV Premiu Camaretá al Meyor Cantar en asturiano

Laboral Ciudad de la Cultura acoge la Gala del XIV Premiu Camaretá al Meyor Cantar en asturiano

 

  • Los tres grupos finalistas, Algaire, Mostru l´horru y Dixebra, actuarán el próximo sábado 22 de octubre a las 22:00 horas en el Teatro de la Laboral

 

10/10/2022.- Laboral Ciudad de la Cultura acoge, el próximo sábado 22 de octubre a las 22:00 horas, la Gala final del XIV Premiu Camaretá al Meyor Cantar en asturiano que convoca la Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo.

La gala, que será retransmitida en directo por TPA, acogerá las actuaciones de los tres grupos finalistas, Algaire, Mostru l´horru y Dixebra, seleccionados en una primera fase por el jurado especializado entre todas las composiciones musicales escritas en asturiano o eonaviego, difundidas a lo largo del año 2021 y que se presentaron a esta convocatoria.

El grupo Algaire, formado por Iratxe Espina, Carla Miranda, Loreto Suárez y Juan Yagüe, se presenta a esta edición del Premiu Camaretá con Coral y maera, una canción con letra y música de Luis Ángel Fernández Santos. El dúo de rap Mostru l’horru que forman Francisco Méndez y Yannick Gutiérrez participan con el tema Fíu d’un pueblu, de composición propia. Xune Elipe, Primi Abella, Rubén Álvarez, Javi Rodríguez, Llorián García, Sergio Álvarez, Eladio Díaz y Agus Lara forman actualmente la banda de rock Dixebra que presenta la canción Como’l mar, con letra de Primitivo Abella.

Tras la actuación de los tres candidatos, el jurado formado por especialistas en música y lengua asturiana, decidirá la canción ganadora. Durante la deliberación del jurado, el público podrá disfrutar de dos actuaciones. La primera del grupo Llevolu’l sumiciu, que actúan fuera de concurso junto a la cantautora Anabel Santiago. Después lo harán Carla Armas y Rubén García, que interpretarán junto a su grupo, Tras el muro, El que conoz a tierra, tema ganador del XIII Premiu Camaretá, y otras composiciones. Tras esta actuación, se dará a conocer el nombre del grupo galardonado y se hará entrega de un trofeo a sus intérpretes.

El premio, dotado con 6.000 euros, incluye la realización de un videoclip, así como la promoción y difusión de la canción ganadora en los medios de comunicación y en los eventos organizados o promovidos por el Gobierno del Principado de Asturias, así como en el circuito Autores nel Camín del programa Asturies, Cultura en Rede.

La entrada a la gala es libre y gratuita previa retirada de invitación en la Recepción de la Laboral, en el Centro de Información Turística del Principado de Asturias (CITPA) en Oviedo/Uviéu, en el Centro Niemeyer en Avilés, en el teléfono 952 076 262, en unientradas.es y en la web de Laboral Ciudad de la Cultura.

 

Llaboral Ciudá de la Cultura acueye la Gala del XIV Premiu Camaretá al Meyor Cantar n’asturianu

  • Los trés grupos finalistes, Algaire, Mostru l’horru y Dixebra, van actuar el sábadu próximu, 22 d’ochobre, a les 22:00 hores nel Teatru de la Llaboral

10/10/2022.- Llaboral Ciudá de la Cultura acueye’l próximu sábadu 22 d’ochobre a les 22:00 hores, la Gala final del XIV Premiu Camaretá al Meyor Cantar n’asturianu que convoca la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu.

La gala, que va ser retresmitida en directu per TPA, va acoyer les actuaciones de los trés grupos finalistes, Algaire, Mostru l´horru y Dixebra, escoyíos nuna primer fase pol xuráu especializáu ente toles composiciones musicales escrites n’asturianu o eonaviegu, espublizaes a lo llargo del añu 2021 y que se presentaron a esta convocatoria.

El grupu Algaire, formáu por Iratxe Espina, Carla Miranda, Loreto Suárez y Juan Yagüe, preséntase a esta edición del Premiu Camaretá con Coral y maera, un cantar con lletra y música de Luis Ángel Fernández Santos. El dúu de rap Mostru l’horru que formen Francisco Méndez y Yannick Gutiérrez participen col tema Fíu d’un pueblu, de composición propia. Xune Elipe, Primi Abella, Rubén Álvarez, Javi Rodríguez, Llorián García, Sergio Álvarez, Eladio Díaz y Agus Lara formen anguaño la banda de rock Dixebra que presenta’l el cantar Como’l mar, con lletra de Primitivo Abella.

Tres de l’actuación de los trés candidatos, el xuráu formáu por especialistes en música y llingua asturiana, va decidir el cantar ganador. Mientres la deliberación del xuráu, el públicu va poder disfrutar de dos actuaciones. La primera del grupu Llevólu’l sumiciu, qu’actúen fuera de concursu xunto cola cantautora Anabel Santiago. Depués van facelo Carla Armas y Rubén García, que van interpretar col so grupu, Tras el muro El que conoz a tierra, tema ganadora del XIII Premiu Camaretá, y otres composiciones. Tres d’esta actuación, va dase a conocer el nome del grupu gallardonáu y va facese entrega d’un troféu a los sos intérpretes.

El premiu, dotáu con 6.000 euros, inclúi la realización d’un videoclip, asina como la promoción y espardimientu del cantar ganador nos medios de comunicación y nos eventos organizaos o promovíos pol Gobiernu del Principáu d’Asturies, asina como nel circuitu Autores nel Camín del programa Asturies, Cultura en Rede.

La entrada a la gala ye llibre y gratuita previa retirada d’invitación na Recepción de la Llaboral, nel Centru d’Información Turística del Principáu d’Asturies (CITPA) n’Uviéu, nel Centru Niemeyer n’Avilés, nel teléfonu 952 076 262, en unientradas.es y na web de Llaboral Ciudá de la Cultura.